KOUČINK
Koučování je efektivní metoda, která využívá procesu učení při vykonávání určité práce, zaměstnání a zároveň umožňuje nacházet vaše silné stránky. Je to způsob efektivního rozvoje pracovního výkonu a uvolnění vnitřního potenciálu sebe sama.
- Chcete si vybrat správnou profesi?
- Chybí Vám v práci motivace?
- Jste často ve stresu?
- Nerozumíte si se svými kolegy?
- Chcete změnit zaměstnání?
- Cítíte se být vyhořelí?
- Plánujete zásadní změny ve vašem životě?
- Uvažujete o zahájení vlastního podnikání?
- Chcete být úspěšní v práci?
Kouč vám pomůže ujasnit si, co doopravdy chcete, určit si priority, nastavit si konkrétní a reálné cíle a také těchto cílů dosáhnout. Také vám pomůže udržet motivaci a zaměření na vaše cíle, nevzdat to, i když se třeba věci přechodně nedaří.
Pro koho?
Střední management – nárůst povinností a odpovědností s ohledem na růst produktivity firmy nebo naopak s ohledem na kumulaci funkcí a vykonávaných činností, přechod od liniového managementu k projektovému, povýšení, velký skok v kariéře, ...
Top management – jeho pracovníci bývají často ve své pozici osamoceni a mají ve svém okolí málo možností mluvit o svých záležitostech otevřeně v bezpečném prostředí s rovnocenným partnerem, aniž by ohrozili svoji pozici.
Podnikatele a vlastníky malých firem - delegování kompetencí a zodpovědností, hledání svého stylu řízení firmy a zaměstnanců, přijímání a propouštění zaměstnanců, příprava firmy na odchod majitele (např. na zasloužený odpočinek) a příchod nového, změny vlastnictví (např. spojení s jinou firmou), společná práce s rodinnými příslušníky často rozdílných generací nebo bývalými kolegy a kamarády, ukončení činnosti firmy.
Pro každého, kdo má zájem na sobě pracovat, přebírat za sebe zodpovědnost, je ochoten do sebe investovat nejen odpovídající finance, ale také čas, námahu a nejistotu, která podstatné změny často provází. Každého, kdo má zájem o perspektivní, dlouhodobou a trvalou investici do sebe.
Kde? - U nás, ve vaší kanceláři, v kavárně, v zasedací místnosti ... a podobně.
SUPERVIZE (indiviuální, týmová, klientská)
Přemýšlíte o možnosti zkvalitnit pracovní dovednosti a výkony v týmu či u vašich zaměstnanců?
Supervize nabízí:
- odborný rozvoj pracovníka
- porozumění emocím při práci s klientem
- redukce chyb
- prevence profesionálního selhání
- prevence syndromu vyhoření
- zklidnění atmosféry na pracovišti
- podpora zvládání vlastních nejistot v profesionální roli
- obnova či udržování duševní rovnováhy pracovníka
- podpora profesionální identity
- ujasnění si pracovních postupů
- hledání pocitu vlastní hodnoty ve své profesi
- hledání řešení konkrétních úkolů
Témata supervizního rozhovoru se mohou týkat osobní spokojenosti pracovníka s prací, účinnosti poskytované služby či péče o klienta/pacienta, kvality práce. Jde-li o týmovou (skupinovou) supervizi, do popředí vystupují vztahy v kolektivu, otázky spolupráce, komunikace v týmu, ale i konflikty a překážky.
Kde supervize probíhají?
Přímo na pracovišti supervidovaných - tedy u vás, ve vašem prostředí.
Jak dlouho trvají?
Doporučená doba 2 až 4 hodiny s přestávkami. Podrobné informace vám rádi poskytneme. Napište nám.