Supervize, vzdělávací semináře, workshopy na zakázku
SUPERVIZE (indiviuální, týmová, klientská, tématická)
Přemýšlíte o možnosti zkvalitnit pracovní dovednosti a výkony v týmu či u vašich zaměstnanců?
Supervize nabízí:
- odborný rozvoj pracovníka
- porozumění emocím při práci s klientem
- redukce chyb
- prevence profesionálního selhání
- prevence syndromu vyhoření
- zklidnění atmosféry na pracovišti
- podpora zvládání vlastních nejistot v profesionální roli
- obnova či udržování duševní rovnováhy pracovníka
- podpora profesionální identity
- ujasnění si pracovních postupů
- hledání pocitu vlastní hodnoty ve své profesi
- hledání řešení konkrétních úkolů
Témata supervizního rozhovoru se mohou týkat osobní spokojenosti pracovníka s prací, účinnosti poskytované služby či péče o klienta/pacienta, kvality práce. Jde-li o týmovou (skupinovou) supervizi, do popředí vystupují vztahy v kolektivu, otázky spolupráce, komunikace v týmu, ale i konflikty a překážky.
Kde supervize probíhají?
Přímo na pracovišti supervidovaných - tedy u vás, ve vašem prostředí.
Jak dlouho trvají?
Doporučená doba 2 až 4 hodiny s přestávkami. Podrobné informace vám rádi poskytnu osobně (606 770 175)
Vzdělávací semináře, workshopy na zakázku
Témata:
- interpersonální, krizová a mediální komunikace
- sebepoznání (test MBTI, Interpersonální styly řešení konfliktů)
- seminář Transakční analýza
- závislosti moderní doby
- vývojový psychlogie v praxi
- mediatrénink
- vyjednávání, komunikační strategie
- marketingová strategie firmy
- SWOT analýza firmy
- prezentace na veřejnosti, rétorika
- týmová práce, teambuilding
- timemanagement
- poradenství v oblasti firemní psychologie
- osobnostně sociální rozvoj jedince
- stres a vyhoření
- relaxační techniky
- tvorba videa, střih, videoprezentace, výukové filmy
- oběti kyberšikany, kybergroomingu, sextingu a podobně
- digidetox
Poradenství pro rodiče, učitele, děti a skorodospělé - jak se bezpečně chovat na internetu, co je vhodné a co není, jaká nebezpečí čekají na síti, co dělat, když se to týká i mne.
Školení, přednášky, vystoupení na konferenci, zkušenosti z praxe.
Články a mediální rozhovory.
Tvorba metodických materiálů na zakázku.